Ingrid van Bergenhenegouwen

Aangenaam!

Voor mij betekent communicatie allereerst op zoek gaan naar de kern… De kern van het verhaal, de boodschap die mijn klant wil vertellen. Over wat hij maakt, bedenkt en doet voor zijn of haar klanten.

Ik adviseer ondernemers over hun communicatiestrategie en organiseer met liefde en plezier de uitvoering van de communicatie. Van websites, sociale media, brochure, beursmaterialen en filmpjes tot artikelen voor de vakpers en persberichten. Dat doe ik samen met andere professionals. Ik neem zelf de teksten voor mijn rekening.

Mijn ervaring

Ik start altijd met vragen stellen, kijken én goed luisteren. ‘Waar sta je voor als bedrijf, als ondernemer? Waar ben je sterk in? Waarin onderscheid je je? En hoe ga jij om met je klanten?
Wat dan telt is… waar is die klant of prospect naar op zoek, welke vragen leven er bij hem of bij haar?’ Het is van belang een beeld te creëren, waar die ander zich bij thuis voelt. Ik heb de afgelopen 20 jaar voor veel verschillende bedrijven gewerkt en speel gemakkelijk in op uw product of dienst en de markt waarin u opereert.

1. Communiceren kost tijd en tijd is voor veel ondernemers een schaars goed.
2. Niet elke onderneming heeft de capaciteit en de kennis in huis om zelf het werk op te pakken.
Daarom is een externe professional een goed idee!

Als communicatievrouw zorg ik er graag voor dat uw verhaal de klant in beweging brengt. Ik ga graag voor u aan de slag.

Maatschappelijk betrokken

Ik ben actief in de cultuureducatie en vind het belangrijk dat ook jonge talenten een kans krijgen. De Stichting TOF Deventer ondersteunt kinderen en jongeren uit gezinnen die de middelen niet hebben om dat talent verder te ontwikkelen. Voor TOF verzorg ik de communicatie.

Contact

E-mail: Ingrid van Bergenhenegouwen